utorak, 27. prosinca 2011.

SAONE SANTA

 Ove godine na tečaju iznenađenja ukrašavali smo saone. Radove polaznica tečaja možete pogledati na blogu Škare i kist. Jedino što sam vam zaboravila pokazati moje saone. Napravila sam ih nekoliko ( bile su odličan Božićni poklon ), pa ću vam ih redom pokazivati.
Saone Santa
 Ovo su saone Santa. Podloga je bijela i gore je salveta djeda mraza.

 Sa strane je šablona božikovine, koju sam još dodatno doslikala. Na rubovima saona je umjetni snijeg.
 Na samoj salveti je naslikana božikovina, ali sam ja svejedno preko nje zalijepila umjetnu božikovinu. Na salveti gdje je rub kape dodala sam snijeg u prahu, da rub kape izgleda kao krzno.
 Još jedan pogled na djedicu.
Ne znam da li i kod vas bude tako, ali ja znam puno predmeta napraviti u ovom razdoblju između Božića i Tri kralja. Kuća mi je spremljena, kolači su ispećeni, hrane ima u izobilju, i onda se bez grižnje savjesti igram u svojoj sobi sa salveticama. Pa se zato nemojte čuditi ako postovi budu malo češće.
Budite mi zdravi i veseli. Jasminka

Broj komentara: 7:

  1. hehhehe.ovo je HOHOHOHOHOOOOOOOO, ideja za 5.......Lepe praznicne dane i puno uzivanja u tvojim carolijima......

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovakve saonice još nisam vidjela.Pravo osvježenje !!!U iščekivanju novih prekrasnih postova uživat ću u ovim saonicama.
    Srdačan pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične sanjke, još da padne snijeg...Sretan i blagoslovljen Božić !

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična ideja, super izgledaju!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne i originalne saonice! Sve pohvale!:)
    Lijep pozdrav draga!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš su slatke, ideja je super, srećni praznici i puno lepih kreacija :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepe i sretne blagdane i mnoooogo uživanja u kreativnim igrama ti želim! Saonice su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...