četvrtak, 15. ožujka 2012.

MALI PRIJATELJI

Prvo, hvala vam svima na rođendanskim čestitkama. Ja sam jedna od onih koja volim svoje rođendane. Što više rođendana imam, znači da sam duže živjela. Toliko o tome i još jednom hvala.
Došla sam u posjed nekoliko ovakvih ploča za pisanje kredom. Ovu sam zaboravila fotografirati prije, a ovako izgleda sada.
Na gornjem dijelu sam nalijepila salvetu s malim prijateljima.
 Iznad njih sam zalijepila srce od plišane žice, dvije male ruže i mašnicu. Na donjem dijelu stoje krede za pisanje i tu sam još zalijepila dvije male bubamare.
Kako je to stara ploča za pisanje, nanijela sam još jedan sloj boje po kojoj se piše kredom, radi toga da osvježim cijelu površinu. 
 Ploča odostraga  ima kukice za vješanje na zid.
Ploča čeka moje kumče iz Podravine koja mi dolazi u subotu u goste. Jedva čekam i radujem se posjetu nje i njenih roditelja.
A vas sve lijepo pozdravljam. Jasminka

Broj komentara: 5:

  1. Koja vesela i slatka ploča!Preslatki motiv!

    OdgovoriIzbriši
  2. jao kako su slatki mali prijatelji baš si ih lijepo uredila

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se, preslatka ploča s još slađim prijateljima!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš bi bilo zgodno imati ovakve ploče po učionicama, zar ne?Možda bi i djeci bilo milije odgovarati pred pločom ( pisat po ploči ionako vole)?!Baš je slatka!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. ..meni zaboravljivoj treba isto ovakva ploča. one koje sam gledala su mi preskupe, pa ću se sama uhvatiti posla. odličan izum za po doma! :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...