četvrtak, 24. lipnja 2010.

TORBA OD JUTE

Nedavno se uz određeni kupljeni artikl u trgovinama poklanjala i ovakva jutena torba. Da bi vaša torba ipak izgledala drugačije od ostalih, torbu možete ukrasiti bojama i konturama za tekstil. Boje za tekstil su malo rjeđe, tako da su se fino stopile sa jutom. U unutrašnjost torbe stavite najlon da vam boje ne bi prešle na drugu stranu. Nacrtajte motiv na torbu. Ja si pomognem fantom olovkom. To je olovka koja ostavlja ljubičasti trag koji nestaje kad se "mokro" stavi preko nje, svejedno da li je to boja, ljepilo ili lak. Što se tiče samog motiva, možete ga sami nacrtati, ili si pomoći gledajući u motiv na salveti.
Žutom i narančastom bojom za tekstil sam nacrtala latice suncokreta, te zelenom bojom listove. Crvenom bojom sam nacrtala teglicu, a smeđom i crnom bojom unutrašnjost suncokreta. Narančastim metalic linerom sam obrubila latice, a zelenim linerom listove, motiv na tegli i natpis (sunflower ). Glitter gold tulip bojom sam nacrtala vijuge na obje strane torbe. Ovdje vidite detalje.
Na isti način možete oslikati i pamučne, bijele torbe koje se prodaju u trgovinama za nošenje namirnica.
Uživajte u izradi.



Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...