subota, 17. srpnja 2010.

MORSKA BOCA

U srcu Slavonije, na 35°C u hladu, razmišljam naravno o moru. Zato je moj izbor za ovaj post ova morska boca.
Boca je rađena salvetnom tehnikom. Prvo cijelu bocu obojite primerom za staklo ili akrilnom bijelom bojom. Kad se boja osuši, nanesite salvetu po sredini boce. Bocu završite bojanjem dijelova ispod i iznad salvete.
Ja sam koristila svjetloplavu granitnu boju za nebo i sivu granitnu boju za pijesak. Sivu granitnu boju sam mjestimično nanijela i po salveti, tamo gdje je nacrtan pijesak. Granitne boje idu na skoro sve površine, nanose se kistom ili spužvicom i ponekad ih se treba nanijeti u dva sloja da bi sve lijepo prekrile. Ja ih volim koristiti kao boju za detalje kod salvetne tehnike. Uživajte u izradi, vaša Jasminka.


2 komentara:

  1. boca je savršena... inače, granitne boje su me prije više od godine i pol dan očarale, tada sam ih koristila na pisanicama, oduševljena sam bila ...
    sada ste me malo potaknuli da se ponovno sa njima poigram...

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava morska boca, savrsen odabir motiva i jos bolja izrada:)))

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...