subota, 14. kolovoza 2010.

SVJETIONIK NA DRUGI NAČIN

Iako je već polovica osmog mjeseca, ja još nisam spremna odreći se ljetnih motiva. Zato vam danas donosim bocu - svjetionik. Boca je oblika svjetionika tako da nije bilo teško samo ju još doraditi bojama.
Prvo sam crnom konturom za staklo obrubila polja za bojanje. Sredinu boce sam obojala prozirnom crvenom bojom i neprozirnom bijelom. Vrh boce sam obojala prozirnom žutom bojom za imitaciju prozora i srebrnom bojom za imitaciju lima.
Vrata sam obojala prvo svjetlijom smeđom bojom i zatim sam nanijela krekl. Nakon sušenja sam prebojala tamnosmeđom bojom i tako sam dobila efekt starih vrata. Donji dio sam prebojala granitnom bojom koja izgleda kao pjesak.
Ovako izgleda gotova boca. Boca nije najnoviji rad, ali uvijek dobro dođe za ukrasit izlog preko ljeta. Uživajte u izradi, vaša Jasminka.



3 komentara:

  1. odlično, pravi svjetionik!
    Super ideja.
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Koja partikolarna boca. A ideja je fantasticna. Komplimenti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako domišljato i originalno, a uz to savršeno usklađene boje i baš je ispao pravi svjetionik!!! Bravo Jasminka...pusa

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...