srijeda, 13. travnja 2011.

VILENJAK

Na posljednjoj prezentaciji u Hobby art-u pokazala sam kako se može napraviti ovaj mali vilenjak. Napravljena je samo glava, iz jednostavnog razloga, jer je vilenjak napravljen od žarulje.
 Žarulju obojate roza bojom. Dodate ukrasne oči i nacrtate usta. Od filca izrežete latice i ljepite ih pomoću pištolja za toplo ljepljene na grlo žarulje. Preko njih nalijepite zeleni filc, može iz jednog komada ili kao više listova. Preko svega nalijepite traku zelenog filca samo na grlo žarulje. Ispod ili iznad zadlje trake zelenog filca, nalijepite trakicu na kojoj će visiti. Ispod žarulje sam nalijepila još jedan komad zelenog filca kao kragnicu. Filc je izrezan u obliku cvijeta.
 Ovdje je vilenjak na svojoj grani u izlogu trgovine i  pozdravlja naše kupce na ulazu.
Pozdrav svima. Jasminka

Broj komentara: 10:

  1. Super ideja, neki dan bacih žarulju jer nisam imala baš nikakvu ideju što od nje napraviti...

    OdgovoriIzbriši
  2. presladak je:)))....ti kao da si znala da je meni sinić pregorila žarulja i da sad gotovo da nemam opravdanja ne napraviti ovako nešto simpatično:)))...

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam slatki, preslatki!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas je zgodan, izgleda prekrasno, odlicna ideja:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si beskrajno maštovita!!! Pa kako si se samo dosjetila žarulja=vilenjak!?
    Odlično, sviđa mi se novi look žarulje :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme i kod tebe su se probudili vilenjaci.Presladak je,a ideja 100% vilenjačka!

    OdgovoriIzbriši
  7. Que bonita está,tiene una carita encantadora.Y los conejitos de pascua de la entrada anterior,que no había tenido ocasión de verlos,me han gustado mucho también.Son muy finos.

    Aurori

    OdgovoriIzbriši
  8. boze moj,ovo mi nikad nebi palo na pamet,vilenjak je presladak!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...