srijeda, 18. svibnja 2011.

RUŽE NA KUTIJI

Primjenu tex-arta ili trodimenzionalnosti pomoću tekstila pokazala sam vam u postu s vilom. Na toj slici tex-art je u kombinaciji sa decoupage papirom.
Međutim, tex-art može biti sam za sebe, kao na ovoj kutiji.
 Kutija je kartonska, prebojana akrilnom bojom.
 Mali, bijeli stoljnjak je nacrtan akrilnom bojom i bijelom konturom.
 Ruže su od tekstila.
 Kutija je prelakirana sjajnim lakom. Ruže su lakirane lakom koji je na dodir poput pliša ( Touch-me lak ).


Slika poput one na kojoj je vila ( radit će se vila ili Gospa, po želji ) i ovakva kutija rade se na tečaju u subotu.
Pozdrav svima, Jasminka

Broj komentara: 10:

  1. Ovo mi se jakoo sviđa Jasminka,prekrasna kutija!
    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidi kakva ljepota, ma ja ne mogu da vjerujem. To se zove recikliranje kutije, a ne moje, ja samo zaljepim papir!!! Pusa:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kutija je prelijepa!! Ja oduševljena:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobro .... a tek stoljnjak oduševljena sam tvojom preciznošću.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ne mogu vjerovati da je taj stolnjak nacrtan.Ne mogu!

    OdgovoriIzbriši
  6. genijalno!!....ništa drugo ni ne mogu reći za tvoje radove:)).....

    OdgovoriIzbriši
  7. Bijeli stolnjak!!!! Ajme, kako dobro izgleda kombinacija stolnjaka i ruže od tekstila!!! Svojim novotama me samo dražiš! Dobro da nisi u blizini, mislim da bi kod tebe mogla ostaviti cijelu plaću :)))
    Pusek

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepo, a ruže... nemam riječi:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dolaziiiiiim na radionic, jedva čekam. Moj stoljnak sigurno neće biti tako precizan ali to mi je manje važno....!

    Marija S.

    OdgovoriIzbriši
  10. Haces unas cosas muy bonitas .Este trabajo tuyo me ha gustado mucho.

    Aurori

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...