četvrtak, 25. kolovoza 2011.

KONJI NA BOCAMA

Dok radim hobby tehnike, volim probavati i uspoređivati. Tako su nastale i ove dvije boce.
Prva boca je napravljena salvetnom tehnikom preko modelir paste. Dorađeno je akrilnim bojama i bitumenom. Preko toga je sjajni lak na bazi vode.

 Na drugoj boci je isti motiv, salvetna tehnika preko modelir paste. Dorađena je akrilnim bojama i bijelom uljanom bojom. Preko svega je mat lak na bazi vode.


 Ovdje su obje boce za usporedbu.
Htjela sam vam poželjeti ugodan dan, ali na +39 koliko se previđa u Osijeku, sumnjam da je to ostvarivo. Zato vam samo želim da izdržite. 
Pozdrav, Jasminka.

Broj komentara: 6:

  1. Konji su mi zaista plemenite i najdraže životinje, rasla sam uz jednog, ali pravog:)
    zato mi je i motiv konja izuzetno drag, a ti si divne boce napravila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dugo nisam vidjela rad sa ovom predivnom salvetom koju ljubomorno čuvam u kutiji!:)
    Boce su ti prekrasne a rad sa modelir pastom... prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. predivna salveta a još ljepša izrada.....samo ti isprobavaj i dalje...pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. još jedna Jasminkina čarolija, predivno, pozz

    OdgovoriIzbriši
  5. obožavam konje, a i slikanje na bocama ili dekoriranje boca, plus recikliranje, mislim da je tu sve obuhvaćeno i dovedeno do savršenstva :) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastičo, ne mogu se odlučiti koja mi je draža, efektne su obe s ovom lijepom salvetom!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...