nedjelja, 1. siječnja 2012.

OBAVIJESTI

Nekoliko stvari moram podijeliti s vama.
Nisam stigla prije ( radi blagdanskog uživanja u jelu, kolačima i druženju s gostima ) , pa vam sad donosim raspored tečajeva za slijedeće dvije subote.  Možete ga pogledati s desne strane posta. Doći će do nekih promjena u tečajevima.
 Dekorativno slikanje će trajati četiri sata. Cijena ostaje ista. Pokraj naslova tečaja nalazit ćete oznaku za težinu tečaja ( 1-lakši tečaj, 2- srednja težina, 3- teži tečaj ).
 Poneke tečajeve sam smanjila na dva sata. Na tim tečajevima će se raditi jedan predmet i cijena će biti 80,00 kn.
U ponudi će biti i novih tečajeva. Ovaj mjesec će to biti tečaj imitacije metala. Ukrašavat  ćemo ogledalo. Sve informacije vezane uz tečajeve nalazit ćete sa strane posta. Također, pokušat ću što prije napravit stranicu sa fotografijama stvari koje radimo na tečaju. Molim vas samo za malo strpljenja.
I dalje ostaje to da se za tečaj morate unaprijed prijaviti  radi ograničenog broja mjesta. Također vas molim da mi javite i u slučaju da ne možete doći, tako da polaznici koje odbijem radi popunjenosti tečaja, ipak imaju priliku prisustvovati tečaju.
U ponedjeljak 02.01.2012. Hobby art u Osijeku ne radi. Imamo inventuru.
Na blogu http://leptir-mojpribor.blogspot.com/ sam dobila blogersku nagradu. Zahvaljujem se Nataši i prosljeđujem nagradu svim blogovima s mog popisa blogova s desne strane posta.

Od Božića sam još dužna zahvalit se za nagradu koju sam dobila od Nives iz Našica sa bloga http://nivescolicradovi.blogspot.com/ . Njoj se puno zahvaljujem na nagradi, a vama preporučam da pogledate šta sve radi jedna mlada djevojka. A tek joj je devetnaest godina.




Ja vam se još jednom svima zahvaljujem na nagradama i komentarima. I molim vas da mi oprostite što ja ne ostavljam i vama komentara koliko bih željela. Već sam jednom bila pisala, ali evo i opet. Ako mogu birati između kompjutera i moje radne sobe, ja uvijek završim u sobi. Pratim sve vaše blogove, ali samo komentiranje oduzme puno vremena ( ipak kompjuter nije nešto uz što sam ja odrastala. I sad sam ponosna na sebe što sam uopće i toliko naučila o kompjuteri i internetu ). Mislim da je bolje da ja radim u svojoj sobi, da pokažem vama što sam napravila, pa možda i vi dobijete inspiraciju napraviti nešto slično.
Još jednom vas sve lijepo pozdravljam i želim sve najbolje u Novoj godini. Jasminka

1 komentar:

  1. Hvala ti što misliš na sve nas i dijeliš s nama svoju zasluženu nagradu!Puno uspjeha u radu, a komentari mogu i sačekati.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...