ponedjeljak, 13. veljače 2012.

KUTIJICA I NAGRADE

Dobila sam dvije blogerske nagrade.  Jednu nagradu sam dobila od Sonaj sa bloga For you (  http://foryoubysonaj.blogspot.com/ ), a drugu nagradu mi je dodijelila Melanzana sa bloga Moj hobi ( http://melanzana-iovoiono.blogspot.com/ ). Zahvaljujem se na nagradama i preporučam da posjetite njihove blogove.Znam da bih trebala nagradu proslijediti, ali kako ja nisam odrastala uz internet i to meni ide jako sporo i oduzima puno vremena, ostavljam drugim blogericama da one nominiraju nove blogove.
Za danas vam donosim jednu recikliranu kutiju. Original kutijica je crna, pa sam ju napravila u shabby tehnici.  Na nju sam stavila salvetu sa ornamentom i samo dodatno naglasila pojedine dijelove srebrnom konturom.

Unutrašnjost sam napravila fantom tehnikom ( drugi sloj salvete ).

Donji dio kutijice sam ostavila u bijeloj boji i po rubu sam srebrnom konturom nacrtala jednostavan uzorak.
Pozdrav svima, Jasminka.

1 komentar:

  1. čestitam na nagradama a kutijica ja prelijepa jako mi se sviđa boja pozzzz

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...