četvrtak, 22. ožujka 2012.

PROLJETNA PLOČA

Ona mala sičušna stvorenja koje zovemo virusi pobjedili su i strpali me u krevet. Zato me nije bilo. Ali prošlo je i to i idemo dalje.
Drvena ploča je napravljena shabby chic tehnikom, ali kombinacijom nekoliko vrsta voskova. Preko svega je salveta.  
 Jedva sam dočekala proljeće, tako da motiv nije bilo teško izabrati.
 Ploča se može objesiti na zid i služi za držanje ključeva ili pregače, pa su zato pri dnu ukrasni čavlići.

Toliko o ploči.
Na blogu Nives ručni radovi ( http://nivescolicradovi.blogspot.com/ ) izazvana sam da odgovorim na par pitanja:
1. što me najviše inspirira u mojoj kreativnosti?
-uh, moj mozak radi na čudan način, tako da neznam odgovor. Ponekad imam prvo podlogu na kojoj ću raditi, pa gledam što bih mogla napraviti na njoj, a ponekad mi se rodi ideja, pa onda tražim na ćemu ću to ostvariti
2. što volim raditi u slobodno vrijeme?
- imam ga jako malo i volim otići na kavu u grad
3. kad sam se počela baviti ručnim radovima?
- jako davno. Još u školi se vidio moj talent za slikanje. U osamdesetim sam slikala akvarel, radila tapiserije i štrikala. Devedesetih počinjem raditi hobby tehnike: slikanje na staklu i decoupage, i naučila sam vesti.
4. da li je to ono što iskreno volite?
- da
5. koje mi je najdraže voće?
- jagode
6. koju glazbu najviše volite slušati?
- tamburašku ( deset godina svirala sam tamburu )
7. s kim biste htjeli zaglaviti na pustom otoku?
- to ne smijem napisati jer moj muž čita moje postove
8. s kim bih htjela zaglaviti u liftu?
- s nekim tko u torbi nosi bočicu s vodom
9.koji mi je najdraži glumac?
- John Cousac. Prošle godine kćerke su mi napravile rođendansku tortu s njegovim likom
10. jedna stvar koja mi se najviše sviđa u mom hobiju?
- poklanjanje gotovih predmeta
11. da li sam zadovoljna što sam napravila blog i da li sam zadovoljna sa svojim radovima?
- zadovoljna sam svojim blogom s obzirom da u moje vrijeme u školama nije bilo informatike. Kćerka mi je pomagala kod samog otvaranja bloga, a dalje radim sama. Jedino što mi je potrebno puno više vremena za napraviti post nego vama mlađima. Zato rijetko sudjelujem u ovakvim stvarima na internetu jer mi oduzima puno vremena, a ja  ipak više volim svoju radnu sobu i svoje boje, kist i ljepila.
Zahvaljujem se Nives što me je  uključila u igru, ali kako igra ide već jako dugo i drugi su ju već puno igrali, ja idem u svoju sobu slikati jaja a nastavak igre prepuštam mlađima.
Nisam ovoliko pisala u svim postovima od prošlog mjeseca. Zato Vas sve lijepo pozdravljam i čitamo se sutra. Jasminka


4 komentara:

  1. Ploca je fantasticna,volela bih je imati.A volim i ovakve postove gde jos ponesto saznam o omiljenim blogerima.Bravo za tortu:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ploča je predivno proljetna!Slažem se s Jelenom, uvijek rado pročitam o dragim osobama koje upoznajem ovako preko bloga:)):)):))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna proljetna pločica...voljela bih biti jedan od ovih leptira i letjeti od cvijeta do cvijeta!
    Torta hehe...imaš super kćeri!

    OdgovoriIzbriši
  4. ploča je baš vedra i vesela, posve u skladu sa sezonom

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...