subota, 30. lipnja 2012.

TEČAJ TRANSFER FOTOGRAFIJE 06.2012.

Prošao je prvi tečaj transfera fotografije. Uvijek imam tremu prije prvog tečaja. Nikad nisam sigurna da li će sve ispasti onako kako sam zamislila. Tako i ovaj put. Naučila sam i ja par stvari: print za transfer fotografije mora biti dobar, jer ako nema dovoljno boje na printu, ni transfer ne bude savršen.Druga stvar koju sam naučila da ni jako stare fotografije koje kopiramo nisu najpogodnije. Najbolje su fotografije novijeg datuma od kojih pravimo stare fotografije. Treća stvar  koju sam naučila je da ne smijem dati previše tehnika na biranje jer se polaznice onda ne mogu odlučiti. A sad vas prepuštam "starim" fotografijama.
Medijapan dorađen shabby tehnikom.
Zlatni vosak na medijapanu.
 Šablona na slikarskom platnu.
 Nježno lila okvir od modelir paste.
 Mjestimični cracle.
 Zlatna patina na slikarskom platnu.
 Stari Osijek? Ma ne. Novi.
 Proljetna rapsodija.
Toliko od prvog tečaja transfera fotografija. Svima pozdrav. Jasminka

3 komentara:

  1. Sve mi je krasno,jedva čekam svoj uradak.Pozdrav Jasminka!!!!!!!!! M.S.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, jedna od omiljenih mi tehnika!

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasni radovi kao i uvijek si vrijedna

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...