subota, 22. rujna 2012.

RADOVI SA TEČAJA

Tečaj dekorativnog slikanja - margarete u korpici
 Požalile su mi se čitateljice mog bloga da na facebook stranici trgovine Boje snova objavljujem više fotografija nego na svom blogu. Pokušat ću to ispraviti, te objavljivati svoje radove, ali i radove sa tečaja koje vodim. Danas vam donosim neke od  radova sa prošlotjednih tečajeva.
Tečaj dekorativnog slikanja - margarete u korpici

Tečaj salvetne tehnike - prozirni 3-d preko folije

Tečaj dekorativnog slikanja na staklu

Tečaj imitacije drveta

Tečaj crtanog zlatoveza naopako

Tečaj crtanog zlatoveza

tečaj dekorativnog slikanja - hortenzije
Želim vam ugodan dan. Jasminka

Broj komentara: 5:

  1. hej super radovi sviđaju mi se slike i okvir, ako voliš čitati svrati na moj blog zanimljiva igra je u tijeku traje do ponedjeljka pozzz ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepi radovi... morala bih jednom na taj tečaj, i ja bi tako slikala!

    OdgovoriIzbriši
  3. svaka vam cast ! sve mi se dopada i smem li na sledecem svom postu da stavim link ka ovom postu jer sam nacratala nesto sto sam ovde videla ? :-) nadam se da se ne ljutite ?sacekacu odgovor ,hvala

    OdgovoriIzbriši
  4. Slobodno možete koristiti moje radove kao inspiraciju. Bit će mi drago da stavite link .

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...