petak, 30. studenoga 2012.

BROŠEVI I PREZENTACIJA

Broševi su od filca i dug su još od prošle godine. Ipak mi igla i konac idu sporije od kista i boje. 
 U četvrtak su održane prezentacije, na kojima sam pokazivala male ukrase koje možete napraviti kod kuće za dekoraciju u adventno vrijeme.  Ovdje je prva grupa...
 ...i druga grupa.
Među ostalim, pokazivala sam kako napraviti imitaciju disco kugle.
 A ovako je izgledao stol kad je prezentacija bila gotova. Hrpa započetih projekata, koje moram ovih dana završiti, pa ćete ih moći vidjeti na blogu.
Ne dajte da vam loše vrijeme pokvari raspoloženje. Sve vas lijepo pozdravljam. Jasminka

2 komentara:

  1. broševi su baš slatki , kao i svi tvoji radovi

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja tebe pozdravljam. Napokon nadjoh vise vremena za moje mile blogere.. Sjajni brosevi.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...