ponedjeljak, 13. svibnja 2013.

VITRAJ

Nije me bilo skoro tjedan dana na blogu. Samo je jedan razlog - umor - koliko fizički, toliko i psihički. Trgovina Boje snova još uvijek ne radi, čekamo još dva papira. Jednostavno, sve to predugo traje. Ali, idemo dalje. Sve će biti u redu. Ja sam nepopravljivi optimista.
Znate ono kad pogledate kroz prozor i sve vam se čini sivo. E, tu pomažu ovakve sličice.
Slike su rađene prozirnim bojama za staklo na bazi nitra. Iako većina radi s tim bojama na staklu koje ima pozadinu, meni su najljepši kad su samostojeći. Tek kad sunce može proći kroz njih, tek se onda vidi sva ljepota prozirnih boja za staklo.

 Ovako izgleda na vanjskom svjetlu. Pogledajte kako se boje vide i na podlozi na kojoj stoji stalak.
Slike su najava tečaja oslikavanja stakla. Kad će se tečaj održati ne znam još ( mora prvo trgovina početi s radom ). Nije me bilo, ali zato se družimo već sutra ponovno.
Lijep pozdrav svima. Jasminka
 
p.s. Ovu fotografiju sam morala podijeliti s vama ( oni koji prate facebook trgovine Boje snova već su je vidjeli ).
Moja unučica Pavla


Broj komentara: 5:

  1. Nadam se da će se sve brzo riješiti i da ćemo se uskoro vidjeti na novom tečaju. Unuka Vam je prava slatkica,

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja omiljena tehnika, oslikavanje stakla ...
    Kojim je ovo bojama naslikano?

    OdgovoriIzbriši
  3. Prozirne boje za staklo na bazi nitra, firma Hobby line

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene interesuje šta mogu da koristim kao konture za veće slike, npr. prozorska okna, gde konture treba da budu deblje, tj.šire.Ovo što se nudi u prodaji je jako mala količina i.... tanka nit.....

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...