nedjelja, 13. veljače 2011.

ČAŠA - SVIJEČNJAK BROJ 2 I OBAVIJESTI

Možda sam vam dosadna s ovim čašama, ali one su prava napast. Kupila sam ih cijeli komplet, i jednostavno mame da se na njima nešto napravi. Ovo je  proljetni svijećnjak u  kombinaciji tri boje: bijele, crvene i crne.

A sad onaj malo dosadniji dio, ali neophodan : OBAVIJESTI
- u subotu je održan tečaj prozirni 3-d. Radove sa tečaja možete pogledati na stranici udruge Škare i kist, ili ako kliknete ovdje: http://skareikist.blogspot.com/
- slijedeću subotu su tečajevi decoupage papira - sjenčanje pomoću bitumena i tečaj pittorica. Predbilježit se možete na moj mob 098518464.
- jedna novina za moje Slavonke i Baranjke. Ako živite izvan Osijeka ( do 50 km )  i htjeli bi prisustvovati tečaju decoupage tehnike, ali niste u mogućnosti radi prijevoza, nudim vam ovo. Organizirajte tečaj u vašem domu. Potrebno je najmanje 6 osoba ( da stanu za blagovaonski stol ) koje bi htjele naučiti decoupage tehniku. Izaberite tečaj od ponuđenih koji se održavaju u Osijeku i ja dolazim kod vas. Uvjeti tečaja ostaju isti, što znači moj materijal, a predmeti koji ukrasite ostaju vama.Cijena tečaja također ostaje ista. Domaćica dobiva poklon ( i ne mora moliti gošće  da kupe suđe za puno novaca ). Na ovu ponudu sam se odlučila jer sam imala dosta upita vezano uz održavanje tečaja izvan Osijeka. Neke žene nemaju prijevoz, drugima je skupa karta do Osijeka , a neke bi suprug i dovezao do Osijeka, ali ih onda mora čekati negdje 3 sata, što je stvarno nezgodno. Pošto trenutno nisam u mogućnosti sama organizirati tečajeve u pojedinim gradovima, ponuda da vi sami u svom domu organizirate tečaj je kompromisno rješenje. Probat ćemo, pa ćemo vidjeti kako će to funkcionirati. Toliko.
I jedan veliki pozdrav svima od Jasminke.  

Broj komentara: 7:

  1. Prekrasne čaše Jasminka!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su čaše... uvijek ste puni ideja

    OdgovoriIzbriši
  3. čaše super...ideja za 5, neka ti se ostvari tvoja ideja,pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Crvić mi radi u glavi.....razmišljam o ovom, javiti ću se

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatka čaša sa još slađim bubamarama!

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo svratila na vaš blog da vam se javim. Jučer sam bila u Osijeku na izletu i slučajno nabasala na vaš dućan i kupila hrpu salveta. Drago mi je da sam vas upoznala i od sada imam još jedan blog koji pratim jer su vam radovi jako lijepi i može se svašta naučiti. Drago mi je da nas ima diljem lijepe naše. Pozdravi iz Zagreba. :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...