četvrtak, 24. veljače 2011.

OBAVIJESTI I NAGRADE

Danas nema "slikica", samo obavijesti.
- Zbog nepredviđenih okolnosti, otkazuje se radionica ukrašavanja maski koja je trebala biti po rasporedu u subotu. Molim polaznice koje su planirale doći  na radionicu da mi oproste, ali stvarno ne mogu drugačije.
- Raspored tečajeva za ožujak objavit ću za vikend.
- Ovaj tjedan su me išle blogerske nagrade. Dobila sam nagradu od Ane  sa bloga http://malesitnice.blogspot.com/ . Još jedna mlada Slavonka koja se uključila u blogerske vode ( preslatko stvorenje za koje još uvijek ne mogu vjerovati da je mama ). Drugu nagradu sam dobila od Sanje sa bloga http://kreativnobysanja.blogspot.com/. Nadam se da ćemo se ovo ljeto i sresti uživo u Podravini. Treću nagradu sam dobila od Karmen sa bloga http://mojsvijetstvaralastva.blogspot.com/ . Kad bih trebala opisati njezine radove jednom rječju, ta riječ bi bila - elegantno. Zahvaljujem vam se svima na nagradama i prosljeđujem ju svim mojim sljedbenicima.
- Sad bih trebala napisati sedam stvari o sebi koje su manje poznate:
1. Ovisna sam o prvoj jutarnjoj kavi koju pijem bez šećera
2. Po zanimanju sam medicinska sestra
3. U Hobby art-u sam počela raditi tek prije tri godine
4. U mladosti sam svirala tamburu
5. Volim voziti auto na dužim relacijama
6. Obožavam držati tečajeve i prezentacije i prenijeti svoje znanje drugima
7. Većinu stvari vezanih uz kreativnost sam sama svladala metodom pokušaja i pogrešaka.
Toliko. Idući put samo će biti sličice i naslov. Pozdrav svima od Jasminke

2 komentara:

  1. Draga, nadam se da ćemo se vidjeti :)))
    Sviđa mi se tvoj broj "7"! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav Jasminka od mene i kugla je fantasticnaaaaaaaaaaaaa. Bravo. Pusa

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...