petak, 5. travnja 2013.

DIO NOVE ROBE

Ma ja sam vam na godišnjem. Zato kasne moje postovi. Sutra krećem s fotografijama novih radova, a za danas donosim fotografije dijela nove robe koja je došla kod mene u radnju  ( Trgovina Boje snova, Županijska 36, Osijek ).
- voštane pastele za enkaustiku
- papir za enkaustiku
 - ljepilo za salvete veće pakiranje
 - ljepilo za zlatne listiće i za foliju
 - perlen pen
 - boje za staklo prozirne na bazi nitra
E, pa sad, nova roba znači i nove tečajeve. O tome drugom prilikom. Pozdrav. Jasminka

1 komentar:

  1. jasminka.oduševila sam se tvojom ponudom.bavim se enkaustikom i kod nas je bilo nemoguće nabaviti boje i papir.do sada sam ga nabavljala u njemačkoj,ali uvijek moram nekoga angažirati da mi donosi.nadam se da ću jednom doći i u tvoju trgovinu.pozdrav anđelka

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...