petak, 12. travnja 2013.

KATARININA KUTIJA

Katarina je moja kćerka i još prije par mjeseci je poželjela kutiju za nakit. Kutija je trebala biti malo veća i u crno-bijeloj kombinaciji. Konačno sam kutiju završila i izgleda ovako.
Na stranicama kutije su nacrtane bijele i crne pruge.
 Na poklopcu je salvetna tehnika, a leptir je nacrtan pomoću šablone. Na krila leptira sam posipala malo srebrnih šljokica.
 Unutrašnjost poklopca je bijela, a unutrašnjost kutije je crna. Na samom dnu je crna plišana tapeta, tako da se nakit ne riba po drvenoj podlozi.
 Još jednom cijela kutija.
 A ovdje vam donosim dvije fotografije s tečaja dekorativnog slikanja. Slikali smo đeram.
Ovo je naslikala gđa. Milica...
 ...a ovo gđa. Marija.
U subotu ponavljamo ovaj tečaj i najvjerojatnije ga više neće biti najmanje nekoliko mjeseci. Javiti se na tečaj možete na brojeve 098518464 ili 031/212091.
Pozdrav. Jasminka

4 komentara:

  1. Lijepe su mi crno-bijele kombinacije. Mislim da bi ovu kutiju svako poželio u svojoj ladici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna je kutija,šare mi se posebno sviđaju:)

    OdgovoriIzbriši
  3. woow kutija je prelijepa oduševila me još na faceu kad sam vidla pozzzz

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...