nedjelja, 5. rujna 2010.

TEČAJ

Tečaj 09.2010.
U subotu su bila dva tečaja: tečaj shabby chic i tečaj salvetne tehnike sa čipkom. Zato vam danas donosim jako puno slika. Radovi mojih dama su tako dobri da nisam imala srca ni jednu fotografiju izostaviti.
Shabby chic smo radili na okruglim, drvenim daskama...
i na crijepu ( uz neizostavno feniranje).
Ovo su radovi na crijepu.
Radili smo rižinim papirom.



Ovdje je cijela grupa sa svojim radovima na daskama. I shabby chic je svladan.
Onda je došla druga grupa. Na redu su bili crijepovi (opet) i slikarsko platno. Radili smo otisak čipke modelir pastom...
...i naravno fenirali.
Jedan stol se već pripremao za Božić......dok je drugi stol još bio u jesenskom ugođaju.

Ovdje su gotovi crijepovi. Crijepove smo osjenčali da naglasimo ljepotu otiska čipke.
Drugi predmet koji smo radili je čipka preko slikarskog platna.
Oko motiva male vile su šljokice. Zar nije slatka?
A ovo su crijepovi sa Božićnim motivima.
Isti motiv salvete djeluje sasvim drugačije radi otiska čipke.
I još dva rada na slikarskom platnu.
I još jedna subota i dvije radionice su za nama. Iduću subotu je na redu oslikavanje svile. Izvještaj slijedi. Pozdrav svima od Jasminke.

Broj komentara: 9:

  1. Predivni radovi!!! I ja bih jednu ovakvu učiteljicu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Radovi su stvarno izmišljeni.Ne znam jesu li mi ljepši crijepovi ili ove slike na platnu. Ma, sve zajedno:Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni radovi, jedan ljepsi od drugog:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim bili ste jako vrijedni..sve prekrasno, ali crijepovi su WOOOOW, pozdrav
    (imam jedan stari biber crijep..nešto ću ti od ovoga ukrasti..mislim ideju)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se cini da cu se morati preseliti u Osijek, da bi jos mnogo mnog stvri naucila. Super su crijepovi, ja radim na plocicama, ali moji radovi nisu tako tako savrseno dobri.

    OdgovoriIzbriši
  6. Que lindos!!!! parabéns,bjims.

    OdgovoriIzbriši
  7. mene zanima ovaj rad čipka preko slikarskog platna kako radite ukratko ako nije problem
    lijep pozdrav Mija

    OdgovoriIzbriši
  8. Prava umjetnost! Ja sam fascinirana :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...