četvrtak, 14. listopada 2010.

DAS-MASA

Das-masa je masa za modeliranje.  Dolazi u dva pakiranja: od pola kilograma i od jednog kilograma. Također dolazi u dvije boje, bijela i boja terakote.Suši se na zraku, a vrijeme sušenja ovisi o debljini das-mase. Možete ju sušiti i u pećnici ( oko 120°C, pećnicu cijelo vrijeme držite malo otvorenu ). Masu je najbolje potrošiti što prije. Jedno vrijeme ju možete čuvati u nekoliko dobro zatvorenih vrečica i u zatvorenoj posudi ( bez dotoka zraka ).
Masa je lagana za raditi i od nje se mogu raditi razne stvari. Možete ju razvaljati poput tijesta i rezati razne oblike, npr. krugove, srca, borove, zvijezdice...Pomozite si modlama za kolače, modlama za fimo, a dobro će doći i čaša ( kao kod ova dva anđela ). Kad je masa suha, možete ju bojati ( akrilne boje, tempere ) ili ju koristiti kao podlogu za salvetnu tehniku.

Masu možete razvaljati i od nje napraviti okvir za razne slike, npr. zalijepite salvetu, zalijepite figurice od das-mase ( kao ovaj anđeo ), zalijepite  suho cvijeće...


Od mase možete napraviti i male posude npr. za držanje bombona, raznih sitnica...

 Das-masu možete i modelirati da dobijete trodimenzionalne predmete. Tako možete praviti jednostavnije životinje, snješka, voće i povrće...U jednom broju časopisa  "Unikat" slično grožđe je napravljeno na boci. Ja sam se ipak odlučila za sliku. Razvaljanu das-masu sam zalijepila za drvenu dasku, a na nju sam lijepila bobe grožđa i listove.
Ako vam se čini da grana izgleda kao prava, u pravu ste. Prava je, ali se lijepo uklopila sa das-masom boje terakote.
Ovo su osnove oblikovanja das-mase. Sve ostalo ovisi o vašoj mašti i spretnosti u oblikovanju. Od das-mase se može raditi i nakit, ali o tome drugom prilikom. Uživajte u izradi. Ugodan dan želi vam Jasminka.

22 komentara:

  1. Bravo Jasminka. Puna si ideja. Ovakav mali medaljončić sam i sama napravila ( naravno s Klimtom )i oni su mi baš slatki i prekrasni pokloni. Sviđa mi se i tvoje grožđe koje baš traži da ga se ubere, te kombinacija prave grane s dasom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno, odlične ideje i radovi draga Jasminka!!!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hola todos los trabajos le han quedado super bonito y originales Saludos desde La Linea Mayte

    OdgovoriIzbriši
  4. E, ovo je nešto baš za mene!!! Trenutno nisam u mogućnosti peći glinu jer nemam vlastitu peć, a prstići me svrbe da nešto valjam i mijesim... hvala ti na uputama, nisam bila sigurna oko pečenja das-mase, ti si to tako detaljno objasnila..

    OdgovoriIzbriši
  5. Na prezentaciji je bilo odlično, a najviše me se dojmilo grožđe koje ću prvom prilikom sama pokušati napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Divota!!! Super savjeti o radu sa das masom za one poput mene koji to još nisu probali!
    Sve je tako lijepo, a najviše me se dojmilo grožđe kombinirano sa pravom granom - fantastično!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. super ideje, ovakve medaljončiće sam i sama napravila ali od fimo mase...das masa je avantura u koju se tek planiram upustiti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam jos radila sa das-masom, ali kad vidim tvoje fenomenalne radove, mozda i pokusam, bravo:)) Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. upoznata sam sa das-masom,radila sam sa njom,isto tako sam radila male medaljončiće i na njima salvetnu tehniku,isto tako sa manjim motivima kao sto su anđeli. to je bilo davno,ima od toga i 2 godine

    OdgovoriIzbriši
  10. Das masa je prava stvar. Radila sam nakit od te mase, najviše broševa. Stvarno se može svašta napraviti.Lijepe su ti kreacije, a pogotovo mi se sviđa grožđe...mmm...kao pravo

    OdgovoriIzbriši
  11. hvala na savjetima :) radovi su ti krasni :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Molim vas gdje se najpovoljnije može nabaviti DAS masa???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Das masa se može kupiti u trgovini Hobby art u Osijeku.

      Izbriši
  13. gdje u zadru ima nabaviti veće pakovanje das mase i može li se raditi ukrasni lonćić za cvijeće?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno ne znam za Zadar, ja sam u Osijeku. Probajte vidjeti u firmi Lumos da li oni imaju.

      Izbriši
  14. Danas sam baš u našem dućanu naletjela na das masu, i mislim se prvo da se informiram o toj masi pa ću onda da ju kupim, nisam nikad sa njom radila a ovo što ste vi napravili je prekrasno :) Pokušat ću i ja nešto, jer naletim ovako na krasne radove , pa rekoh zašto da ne probam, svašta u životu treba probati :)
    Lijepi pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala najlepse na idejama,radovi su sjajni.Imam pitanje(ukoliko znate odgovor):moze li se das masa koristiti za pravljenje predmeta(ukrasi u vrtu) za spoljnu upotrebu,tj.podnosi li vlagu i kisu?Pozdrav,Sandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Das masa ne podnosi vlagu i kišu, ali ako uradak premažete lakom za čamce, možete ga bez brige ostaviti u najvećoj lokvi :) . Samo računajte na to da lak za čamce daje malo žućkastu nijansu cijelom uratku!

      Izbriši
  16. Mislim da ne, ali probajte pitati u trgovini boja i lakova da li imaju lak kojim možete prelakirati predmete od das mase tako da ih možete držati vani.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala na odgovoru,raspitacu se.
    Mnogo uspeha ubuduce u stvaranju novih kreacija.
    Pozdrav,Sandra

    OdgovoriIzbriši
  18. Odgovori
    1. Ne. To su moji radovi koji su služili kao ogledni primjeri na besplatnim prezentacijama za rad sa das-masom . Post je iz 2010. g. dok sam radila u trgovini s hobby materijalima.

      Izbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...