četvrtak, 19. travnja 2012.

OSLIKAVANJE STAKLA U FAZAMA

 Opet ja o oslikavanju bočica za svatove. Često me pitaju koliko mi treba vremena za oslikavanje, kad npr. trebam oslikati 30 ili 40 bočica. Meni ne treba možda toliko dugo kao drugima jer sam navikla raditi u fazama.
1. Oprati bočice i skinuti etikete.
2. Prije samog slikanja prebrisati bočice alkoholom ili sredstvom za pranje stakla. To se radi da bi se skinula eventualna masnoća sa bočica.
3. Nacrtati motiv na svim bočicama. Možete si pomoći šablonom  ili kopirnim papirom za staklo.
4. Preko crteža nacrtati motiv pomoću konture za staklo.

 5. Naslikati dio motiva na kojem su slične nijanse. Npr. ja sam prvo naslikala pupoljak nijansama crvene boje. Slikala sam decor lack akrilnom bojom za staklo. To su tzv pune ili neprozirne boje za staklo.
6. Naslikati drugi dio motiva, npr. u ovom slučaju zelene listove 
 7. Ponovno konturom popraviti dijelove koji su prebojani.
 8. Pečenje bočica. Ova faza je po želji, nije obavezna. Ako pečete, to napravite tako da u hladnu pećnicu stavite bočice, namjestite temperaturu na 150 stupnjeva C i 30 minuta. Nakon trideset minuta ugasite pećnicu, otvorite vrata pećnice i ostavite da se bočice hlade unutra.
Pripazite na vrstu boja za staklo  jer pojedine boje se moraju obavezno zapeći. Provjerite na deklaraciji na boji.
9. Lakiranje. Ja obavezno zaštitim rad lakom i to lakom na bazi nitra za staklo. U ponudi možete naći lakove na bazi vode, na bazi nitra, sa kistom ili u spreju. Svejedno koji upotrijebite, važno je samo da zaštitite rad radi pranja.
Eto, tako ja oslikavam bočice za svatove. Nadam se da sam nekome od vas pomogla. Jasminka

Broj komentara: 11:

  1. Prelijepe su ti bočice!!!
    Super si opisala postupak pa izgleda jednostavno za napraviti, hvala....

    OdgovoriIzbriši
  2. Bočice su ti jaaako lijepe i hvala ti puno na informacijama, svaka pomoć i savjet su mi dobro došli!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si objasnila, ali će svejedno biti teško dostići tvoju pedantnost u radu!
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne su ti ove bočice Jasminka, a dobrih savjeta nikad dosta, hvala ti!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na ovom uputstvu, ove faze su mi puno toga razjasnile...Posebno ovo za konturu. Hvala. Pozdrav iz Banja Luke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su oslikane bočice prekrasne bez obzira na svatove.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasne bočice i divno objašnjenje o izradi.Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne bočice!!!! Sestra mi se udaje za cca 6 mjeseci, a tatina šljivovica je upravo dobila svoj novi dom... :)

    pazi.pazi.prste (P3)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vaš blog je zaista pomogao meni da se usavršavam u oslikavanju...hvala:-)

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala vam na ovim objasnjenjima,jer sam pregledala nekoliko sajtova koji se ne potrude navesti sve detalje rada.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...