subota, 7. travnja 2012.

ARTIČOKA JAJE

Od kad sam vidjela prvo jaje rađeno ovom tehnikom, samo sam čekala prvi slobodan trenutak da probam i sama napraviti. Napravila sam dva narančasta jaja, na dva načina slaganja trakica.
Ovo je na prvi način slaganja  i napravljeno je da stoji.
 ...pogled odozgo...
 Ovo je drugi način slaganja i njega sam napravila da visi.
 Slikano sa blicom...
 ...i bez blica.
Dragi moji. Svima vam želim sretan Uskrs. Jasminka

Broj komentara: 7:

  1. Neobican i ljep nacin ukrasavanja jajeta!

    Sreken i blagosloven Veligden ti posakuvam na tebe i tvojata familija od srce!

    OdgovoriIzbriši
  2. Doista posebno, neobično i jako lijepo!
    I tebi sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si složila to jaje..
    Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna ideja i jako ljepo izgleda.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...