subota, 21. travnja 2012.

SVIJEČNJAK S RUŽOM ZA MLADENCE

U prošlom postu ste mogli vidjeti  oslikane bočice za svatove. Motiv je bio crveni ružin pupoljak. Isti motiv sam napravila na čaši koja može biti sviječnjak ili može služiti za držanje sitnica.
 Za razliku od  bočica na kojima sam direktno slikala, u ovom slučaju sam prvo čašu prebojala Frost bojom za staklo. To je boja koja  daje zamrznuti izgled predmetu. Kad se Frost boja osušila, naslikala sam ružu. Zatim sam sve zapekla prema uputi proizvođača.  Nakon hlađenja, uz rub sam nanijela zlatni Perlen maker.
 Na postolju čaše sam zavezala crvenu mašnu i traku sačinjenu od malih zlatnih perlica.

 Ovako izgleda kad je upaljena lučica.
Želim vam ugodan vikend. Jasminka

4 komentara:

  1. jako je lijep svječnjak mladenci će biti oduševljeni

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno,romantično,profinjeno...Mogla bih nizati , nizati...Svaka čast!:)):))

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno izgleda,vrlo svečano, ni previše ni premalo detalja, baš taman...

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno izgleda. Romantično i originalno. Hvala na iscrpnom objašnjenju...

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...