nedjelja, 20. studenoga 2011.

IZRADA ADVENTSKIH VJENČIĆA U NUŠTRU

U petak sam bila u gostima u Domu za psihički bolesne odrasle osobe u Nuštru. Imala sam radionicu izrade adventskih vjenčića. Oduševilo me vanjsko i unutrašnje uređenje zgrade. Toliko se pazi na detalje i nemate osjećaj da ste u posebnoj ustanovi. Također su me oduševile djelatnice doma koje su me dočekale. S toliko pažnje i ljubaznosti se ophode prema svojim štičenicima, da jednostavno ne možete to ne primjetiti i pohvaliti. 
Dok su djelatnice izrađivale vijenac za vrata i predvorje... 

 ...ja sam sa štičenicima doma izrađivala adventske vjenčiće za njihove sobe. Na vjenčićima nedostaju svijeće koje će se kasnije postaviti. Koliko smo bili uspješni u izradi vjenčića, prosudite sami. 
adventski vijenci

adventski vijenci

adventski vijenci

adventski vijenci

1 komentar:

  1. Venac je prelep.
    Venci su savršeni.
    Bravo i za učiteljicu i učenice!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...