srijeda, 9. studenoga 2011.

KALUP OD ALGINATA

Nedavno smo  dobili novi proizvod (  u Hobby art-u, Osijek ). Radi se o alginatu. To je gumasta masa koja služi za pravljenje kalupa. Na organskoj je bazi, pa je pogodan za pravljenje otiska ruke, maske lica ili otiska bebinog stopala. Ja sam ga upotrijebila za pravljenje otisaka metalnog medaljona i privjeska. 
Za početak mi je bio potreban alginat prah, voda i vaga. Umješala sam smjesu prema omjerima napisanim u uputstvu.
 Promješala sam smjesu u posudici. Morate paziti da ne ostane mjehurića. Veću količinu možete mješati mikserom. Otprilike nakon minute mješanja, istresla sam smjesu na podlogu ( mali plastični poklopac ).
 U smjesu sam utisnula medaljon i privjesak. Možete za otisak upotrijebiti broševe, dugmad i slično.

 Nakon otprilike desetak minuta ( ovisno o veličini predmeta ) izvadila sam utisnuti predmet iz smjese. U smjesi je ostao otisak.
 U stvrdnuti otisak sam ulila keraflot ( gipsani prah ).
 Nakon što su se gipsani odljevci stvrdnuli, izvadila sam ih iz kalupa od alginata i ostavila da se osuše do kraja.
 Nakon dorađivanja ( brušenja brusnim papirom ) odljevci su izgledali ovako.
 Obojala sam ih metalik akrilnom bojom.
 Izgledaju kao da su  metalni, a ne gipsani.
 Na kraju sam ih patinirala i spremni su za ljepljenje na razne površine. A sad imam i kalup za njihovo pravljenje.
Ovo ću  pokazivati  danas na prezentaciji u Hobby art-u. Prezentacija traje od 18-19 h.
p.s. alginat možete kupiti u Chemacu u Zagrebu i kod nas u Osijeku. Za dalje ne znam.
Pozdrav svima koji me čitaju. Jasminka

Broj komentara: 9:

  1. genijalno!!!!.....to mi malo liči na onu smjesu za poliuretanske đonove .....

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno! Navistina se kako metalni :)
    Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme ovo je pregenijalno!

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgleda!:) Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nasa genijalna Jasminka, hvala ti. Ovo je divno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaaaaa,nikad čula,ali zaintrigirana sam 100%.
    Ovi odljevi su ispali kao pravi :)
    Pozz Jasminka!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pomysłowe ,bardzo mi się podoba! Serdecznie pozdrawiam Beata

    OdgovoriIzbriši
  8. ΤΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...