nedjelja, 7. studenoga 2010.

TEČAJ

Tečaj 11.2010.
Toliko smo se naviknuli na tehnička pomagala, pa tek kad se pokvare, vidimo koliko smo ovisni o njima. Računalo mi je u kvaru, tako da kasnim sa svime, i postovima i komentarima ( ovaj post pišem na posuđenom laptopu ).
U subotu su bila dva tečaja: salvetna tehnika- početni i decoupage papir na slikarskom platnu- sjenčanje. Zaboravila sam fotoaparat pa nema fotografija prvog tečaja. Uspjela sam nabaviti fotoaparat do drugog tečaja tako da možete pogledati nekoliko slika.



 Na tečaju smo učili kako se sjenčaju veliki motivi decoupage papira...
 ...te kako napraviti okvir oko decoupage motiva i postarat ga bitumenom.



Toliko za sada dok ne popravim računalo.
Lijep pozdrav, Jasminka.

Broj komentara: 9:

  1. očito ste se i ovaj put lijepo zabavile i svašta nučile:))).....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepi radovi i vrijedno društvo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni radovi!! Vrijedna učiteljica i vrijedne učenice...

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve pohvale jer su radovi prelijepi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim ja da se opet moram uputiti na radionice, a mislila sam da sam sve završila. Ovaj dekupaž na slikarskom platnu izgleda predivno i rado bih to prošla. Pozorno ću pratiti kad bude ta radionica pa se najvjerojatnije vidimo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zbor neiscrpne mašte i kreativnosti i zato što ste bili moja učiteljica i ruka spasa. Hvala vam. Zato vas čeka jedna nagrada na mom blogu. Pusa

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...