subota, 5. veljače 2011.

IZLOG VALENTINOVO

Znate da ja radim u trgovini hoby materijala, pa tako i uređujem izlog trgovine.  Pokušavam izlog urediti sezonski, prema blagdanu ili određenom tehnikom. Ovo su stvari iz mog valentinovskog izloga.
Prozirno srce je izvrsno za dekoriranje jer u njega se mogu staviti mali aranžmani. Ja sam u jedno srce stavila srce od plišane crvene žice i štipaljku sa bubamarom. Štipaljka pridržava poruku. 

 U drugom srcu je crvena ruža rađena krep papirom, te štipaljka sa porukom. Umjesto ruže od krepa, može poslužiti i umjetno cvijeće. Također u srce možete staviti i pravu ružu, ako je za poklon za taj dan.

 Od crvenog papira sam izrezala veće srce, i sa svake strane zalijepila manje bijelo. Na jednoj strani piše radno vrijeme...
 ...a na drugoj strani sam napravila "zakrpu" još manjeg crvenog srca.
 Na veće bijelo srce sam zalijepila dva manja crvena srca sa svake strane papira. Veće srce sam izrezala sa "caknama".

 Na postolju izloga sam stavila izrezana srca od papira i ruže od krepa. Na bočici je nacrtano licitirsko srce. I to je moj izlog.
Uživajte u vikendu. Jasminka

4 komentara:

  1. ti si sva u srčekima!!!....
    predobro mi je srce u srcu s bubamarom i porukicom:)))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan ti je izlog!!! Ne, ja nisam znala da radiš u hobby dućanu! Super mi je ideja sa srcem na kojem si napisala radno vrijeme-cooool! Prozirna srca, u koja si umetnula porukicu, cvjetić i sl., savršen su i originalan poklon! A najljepše mi je srce koje si izrezala caknama :)))
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Que románticos los corazones.Mira me has recordado que yo aún no tengo buscado el regalo de San Valentín.Aurori

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...