nedjelja, 17. travnja 2011.

CVJETNA JAJA

Na Cvijetnicu donosim vam cvijeće na jajima. Jaja su oslikana one stroke tehnikom.



Radove sa zadnjeg tečaja možete vidjeti ako kliknete ovdje http://skareikist.blogspot.com/ .
Brojač posjeta pokazuje više od sto tsuća posjeta od otvaranja bloga. Ja se zahvaljujem svim posjetiteljima . Nadam se da sam vam uspjela prenijeti dio svog znanja i da su vas moji radovi inspirirali da i vi probate ispoljiti svoju kreativnost. Znate kad pravite desert, pa nekad radite tortu, a nekad obične kiflice. Tako je i sa mojim radovima. Nisu svi moji radovi "torte", ali ja uživam raditi i "obične kiflice". Pod tim mislim na moje figurice od stiropora, na moju "kišu" od perlica i slične radove. Uživam u izradi svakog rada, bez obzira na njegovu težinu. Voljela bih kad bih vam mogla prenijeti radost koju osjećam kad je rad gotov i kad znam da sam to sama napravila.
 Uživajte u sunčanom danu. Sve vas lijepo pozdravljam. Jasminka

Broj komentara: 8:

  1. Prekrasna jaja Jasminka, sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim da su se zaradela jaja i 5 i 6...pa 10...prošli post sam propustila i sad ću sve nadoknaditi i pohvaliti tvoje radove u kompletu...posebno mi se sviđaju jaja na crnoj podlozi!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaja su super, probala sam OS na jajima - i prilično je teško ... Oduševljena sam i inspirirana - kako "tortama" tako i "kiflicama"... Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa su ova crna jaja i drugačija od ostalih, privlače pogled:)))))Što ne znači da ostalo nije lijepo:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma daj Jasminka,divna si!Divna!A radovi su ti,svi prekrasni i uvijek drugačiji!
    I ja imam nastrokana jaja,ali ih još nisam stigla pokazati :)))

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...