ponedjeljak, 26. rujna 2011.

RADNO VRIJEME

Prošli tjedan  mi je cijeli bio u strci, tako da tek sada mogu normalno nastaviti s objavljivanjem svojih postova. Gotov je moj izlog sa suncokretima. Dok sam ga napravila, pao je mrak, tako da će fotografije biti sutra na blogu.
Zadnja stvar koju sam radila za izlog je crijep sa ispisanim radnim vremenom radnje. Drveni crijep je obojan akrilnom bojom i na njega je stavljena salveta. Zatim je sve doslikano akrilom.

 Na vrhu sam zalijepila liko (rafiju) u dvije boje i dva mala suncokreta.

Toliko. Jasminka

2 komentara:

  1. Super, ksko ti to jednostavno približiš i pomislim mogu i ja tako nešto. Neeeeeeeee...

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasno i prigodno za jesen....ideja ti je super...mislim da imaš najljepše radno vrijeme u gradu...pozz

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...