ponedjeljak, 27. veljače 2012.

CRNA KOKOŠ

Nastavljam sa stvarima iz izloga. Ovaj crijep stoji na vratima i na njemu je s vanjske strane napisano radno vrijeme. S unutrašnje strane je naslikana crna kokoš.
 Kokoš je naslikana tehnikom "country paintinga" na drvenoj podlozi akrilnim bojama.
 Ispod koke je naljepljen liko ( rafija ) u prirodnoj i zelenoj boji. Kasnije sam na dio gdje je liko zaljepljen dodala još narančasti cvijet od filca.
Iako se to možda ne čini , brzo će Uskrs, pa sam zato već krenula sa Uskrsnim radovima. Čitamo se uskoro. Jasminka 

Broj komentara: 7:

  1. Ovo mi je tako dobro. Ova kokoš je toliko simpatična a tek ideja da je na crijepu. Obožavam tvoje ideje! Uvijek svježe, inovativne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Issss...pa ti si tako puna ideja da se ponekad izgubim u tome što ti sve znaš raditi ali i svaki puta se iznova divim tvojim umijećima! Kokoška je zakon...svojim izgledom je privukla moju pažnju, ali bojim se tog njenog ozbiljnog pogleda, ipak sjedi na jajima pa joj neću prilaziti :)))) Krilo joj je prekrasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. jako lijepo preslatka je koka, sad me to podsjetilo kako se ja i kolegicu uvijek zezamo koka koka jedna drugoj pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, strašna ti je ova koka! osvojila me iz prve! :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...