subota, 27. travnja 2013.

KUTIJA S JAGODAMA

  Tehnika imitacije drveta me sve više i više oduševljava. Volim toplinu drveta, pa mi i predmeti rađeni ovom tehnikom izgledaju nekako topli. 
Ovakvu sličnu kutiju sam vidjela na blogu http://nicnierobienie.blogspot.com/  i jednostavno nisam odolila. Napravila sam i ja svoju verziju.
Kutija od mediapana je ukrašena tehnikom imitacije drveta i salvetom s motivom jagoda.
Pogled odozgo...
 ...s prednje strane...
 ...sa stražnje strane...
 ...iznutra...

Čitajte me i sutra, jer imam jednu važnu obavijest. Uživajte u lijepom danu. Jasminka

1 komentar:

  1. svaki dan otvorim vaš blog i uvijek me iznenadite novim i lijepim stvarima ali ova kutija je prekrasna, pozdrav, branka.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...