srijeda, 26. veljače 2014.

BOCA I OBAVIJEST

Prvo obavijest.
Ima vas nekoliko u vašem mjestu koji bi htjeli naučiti neku od kreativnih tehnika, ali nezgodno vam je doći do Osijeka. Postoji rješenje za taj problem, ako ste na području Slavonije ili Baranje.
Trebalo bi vas biti 6 - tako da stanete za kuhinjski stol i ja dolazim kod vas kući. Cijena takvog tečaja bi bila 100,00 kn, s tim da domaćica ne plaća. Tehniku birate sami po izboru : salvetna tehnika, crtani zlatovez, crtana bijela čipka, transfer fotografije, dekorativno slikanje...Sav materijal je uključen u cijenu. Odlučila sam se za ovaj način jer  mi se dosta žena žalilo da dok plate povratnu kartu do Osijeka, tečaj bi ih izašao dvaputa skuplje. Na ovaj način ja dolazim kod vas. Možete birati dan koji želite, uključujući i nedjelju. Sve druge obavijesti i pitanja možete dobiti na moj broj: 098518464.
 
A ovo ispod je boca rađena tehnikom cratne bijele čipke. Tečaj za to je u petak, 28.02.2014. od 17-19 h. Crtamo čipku na staklenoj vazi.

To bi bilo sve za danas. Pozdrav. Jasminka

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...