nedjelja, 27. travnja 2014.

TRANSFER FOTOGRAFIJE - TUTORIJAL

Na besplatnoj prezentaciji sam pokazivala kako se radi transfer fotografije. Za vas koji niste mogli prisustvovati, donosim kako se radi ta tehnika korak po korak. Pokraj svake fotografije su napisane upute.
Transfer me oduševljava sve više i više radi nebrojenih mogućnosti koje pruža.


 Transfer se može raditi na raznim podlogama. Ja sam radila na mediapanu. Podlogu prvo morate obojati akrilnom bojom. Ja sam upotrijebila bijelu boju.

 Priredite si fotografiju za transfer. Fotografija mora biti laserski isprintana i na zrcalni način ( mora biti okrenuta kao da se gleda u ogledalu ). To vam mogu napraviti u fotokopiraonama. Mi u radnji imamo već gotove, pripremljene transfere crno-bijele i u boji. Transferi su posloženi po kategorijama.
 Označite si otprilike gdje će doći fotografija, tako da na ta mjesta sigurno nanesete tekućinu za transfer. Možete si pomoći fantom olovkom ( olovka koja nestaje pod mokrim ) ili krep trakom.
 Za transfer vam treba tekućina za transfer i mekani, široki kist. Ja radim sa Foto transfer potchom od firme Hobby line, pa se ove upute odnose na taj transfer
 Nanesite transfer tekućinu na podlogu i na lice fotografije. Stavite fotografiju licem prema podlozi.
 Preko fotografije prijeđite ravnalom ili npr. starom kreditnom karticom. Na taj način ćete istisnuti zrak i višak tekućine.
 Fotografiju možete ostviti 24 sata da se sama suši ili ju osušite najmanje 10 minuta fenom. Predmet će nakon feniranja biti topao, pa ga ostavite da se ohladi.
 Namočite fotografiju. Ja ju prvo malo prijeđem spužvicom i to onom grubljom stranom. Nakon toga prstima skidajte gornji sloj fotografije, to jest bijeli papir.
 Kad skidate namočeni papir, to vam izgleda otprilike ovako. S vremena na vrijeme skinite višak "mucica" i trljajte fotografiju dok god osjetite pod prstima papir
 Nakon skidanja papira ovako bi fotografija trebala izgledati.
 Nakon sušenja , fotografija dobije izgled kao da je izblijedila i ima po sebi bijelu patinu. Bez brige, fotografija će dobiti svoj izgled nakon lakiranja.
Obojala sam podlogu oko fotografije i slijede završni radovi.
 Nakon sušenja podloge, pošpricala sam tamno smeđom bojom da dobijem izgled stare daske. Fotografiju sam prelakirala. Možete koristiti i lak na bazi nitra i lak na bazi vode.
 Osim transfera u boji , na isti način možete prenositi crno-bijele printeve i tekst. Ja sam izabrala natpis "Slavonija". Ovdje ga vidite pripremljenog, tj u zrcalnom ispisu.
 Stavila sam tekućinu za transfer na podlogu i na natpis, i dalje radite sve isto kao i kod transfera u boji.
 Nakon skidanja bijelog papira, natpis izgleda ovako. Ne znam da li ste primjetili, ali kroz natpis se vidi boja podloge.
 I sad završni radovi.Dodala sam još natpis "Baranja" i crno-bijele vitice. Na pošpricanu podlogu sam nacrtala gdje se "raspukla daska". Fotografiju sam obrubila crnom konturom.
 I ovako izgleda gotov transfer na podlozi. Nadam se da sam pomogla
Pozdrav svima. Jasminka

1 komentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...