subota, 14. lipnja 2014.

POMOZIMO UDRUZI ZVJEZDICE IZ GUNJE


POMOZIMO UDRUZI ZVJEZDICE IZ GUNJE

MOLIM VAS PROČITAJTE DO KRAJA:
Udruga Zvjezdice iz Gunje je udruga koja okuplja djecu s poteškoćama u razvoju. Ovdje možete vidjeti njihovu stranicu. http://www.zvjezdice-gunja.net/
U Udruzi imaju razne radionice: sportsku, glazbenu, likovnu, čitaonicu... Prije 2 godine sam tamo održala nekoliko radionica s roditeljima te djece. Dok su djeca u Udruzi s terape...utom, vrijedne mame bi izrađivale suvenire i poklone za goste koji bi dolazili u Udrugu. I sad su radi poplave ostali bez svega. Sjetite se kako je vama kad odlučite nešto napraviti sa salvetnom tehnikom, a nemate bijele boje. A sad zamislite kako bi vam bilo da nemate ni sve ostalo što vam treba. Država će njima obnoviti prostor Udruge, ali sumnjam da će dobiti boje, ljepila i salvete. E, tu mi uskačemo.
Od ponedjeljka, 16.06.2014. do četvrtka, 26.06.2014. u našoj trgovini ( Boje snova , Pejačevićeva 10, Osijek)za vrijeme radnog vremena primat ćemo vaše donacije u kreativnim materijalima: ljepila, boje, salvete, kistovi, papir, trakice, vuna, konac za goblene, konac za vez, ma sve čega se sjetite da bi im bilo od pomoći. Radno vrijeme je od 09,30 - 16,30 h, s tim da ću u utorak 17.06. i 24.06. biti u radnji do 20 h. Ako nemate viška materijala, možete donijeti novac, s tim da ćemo mi za taj novac kupiti ono što vidimo da još nedostaje. Ako ste iz kraja dalje od Osijeka, a htjeli bi sudjelovati , javite nam se u inbox pa ćemo vam napisati kako to možete napraviti ili nazovite na moj mob: 098518464 - Jasminka.
Fotografijama ćemo pratiti ovu akciju, s tim da nećemo pisati tko je kolko dao. Svi vi ćete dati od srca koliko možete. Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi akcije, slobodno nazovite na moj broj. Također vas molim da ne donosite odjeću i hranu. Njih možete odnijeti u Crveni križ ili Caritas. Ovo je akcija kreativaca za djecu i njihove mame iz Gunje.
Ja sam čujem s gospođom Stjepankom iz Udruge. Oni su sad privremeno smješteni u Domu umirovljenika u Otoku. Sav ovaj materijal će im dobro doći za ove ljetne mjesece da djeca imaju materijal za raditi dok njihovi roditelji brinu o svojim kućama.
Kažu ljudi da u ništa ne možeš biti siguran. E ja sam sigurna da ćete se vi odazvati u velikom broju.
Sve vas lijepo pozdravljam. Jasminka

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...