nedjelja, 2. srpnja 2017.

OKVIR ZA BEBIN ULTRAZVUK

Nakon svih onih silnih boca za mladence, napravila sam  pomak koji je logičan. Prešla sam na trudnice. Prije smo prve fotografije bebe imali tek kad se beba rodi. Druga vremena - drugi običaji. Sad su prve fotografije bebe napravljene dok su još bebe u stomaku pomoću ultrazvuka. Na tragu toga sam napravila okvire za bebin UZV. 
Mislim da su ovakvi okviri zgodni ,pogotovo za buduće mame koje već imaju dijete ili djecu, jer se na taj način starijem djetetu može pokazati "kako je to beba u maminom stomaku".
Pozdrav svima. Jasminka







Broj komentara: 6:

  1. Odgovori
    1. Oprostite što nisam prije odgovorila, ali radi obiteljskih problema sve mi je stalo. Okvir je 50 kn, a poštarina je 30-50 kn. Problem je što je to staklo pa jedino mogu slati preko pošte. Oni onda izračunaju težinu paketa i ovisno gdje se šalje, pa mi kažu poštarinu.

      Izbriši
  2. Zanima.me dimenzija i ako imate i u boji

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav,zanima me kako naručit okvir?hvala

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav,zanima me kako naručiti okvir?

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...