petak, 28. lipnja 2024.

POZIV ZA BRANITELJICE

Drage moje braniteljice i udovice poginulih i umrlih branitelja.  Danas je Dan osječkih branitelja i u 18 h će se održati svečani mimohod. Zato vas pozivam da nam se pridružite u mimohodu i paljenju svijeća za naše namilije. 

Svake godine  sam gledala branitelje i braniteljice u povorci i nikad se nisam odvažila da krenem i ja s njima. Sve do prošle godine kad me je pozvala Tatjana Zelić i rekla nek se pridružim grupi braniteljica. Znak raspoznavanja su bile bijele majice.

Ove godine vas ja i grupa braniteljica Legice pozivamo da nam se pridružite  u povorci. Zaslužile smo svoje  mjesto u povorci, ne radi drugih, nego radi nas samih. I ove godine ćemo se sastati ispred Katedrale u bijelim majicama. Ako kažete samoj sebi - Pa, nikog ne poznam, poznate mene. Potražite me. 

Ne mogu vam opisati taj osjećaj ponosa jer pripadam toj grupi ljudi koji su bili spremni dati sve za svoj dom i domovinu. Nadam se da se vidimo. Vaša Jasminka



Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...