srijeda, 25. kolovoza 2010.

MAGNETNA BOJA

Magnetna  boja je boja na bazi vode. Suši se 24 sata, a može se ubrzati sušenje fenom. Nakon sušenja stvara se površina koja djeluje poput metala i kad na površinu stavite magnete, oni se zadržavaju na njoj. Može se upotrebljavati na drvu, MDF-u, kartonu, staklu, keramici...Nanosi se kistom i to u najmanje 2 sloja tj. što više slojeva, to bolje. Nakon sušenja može se prebojati akrilnom bojom, s tim da i dalje zadržava svoja svojstva. Ja radim sa Marabu Magnetico bojom.
Ove dvije ploče su napravljene kombinacijom magnetne boje i boje kojom se imitira školska ploča ( o njoj drugom prilikom ). Siva je magnetna boja. Preko nje sam u čošku nanijela decoupage papir sa motivom auta jer su te dvije ploče poklon mojim nećacima Mateju i Marku. Između boja sam povukla liniju Metalic linerom tako da sakrijem spoj dviju boja.

Jedna od primjena ove boje su ploče po kojima djeca mogu slagati svoje magnetiće. Druga primjena je na namještaju. Znate i sami da magnetiće najčešće držimo na hladnjaku. Gdje je hladnjak, tu su i pločice, tako da djeca ili sjede na hladnim pločicama ili smetaju u kuhinji. Magnetnom bojom možete prebojati npr. stranicu dječjeg krevetića ili stranicu pisaćeg stola u dječjoj sobi. Tako se djeca magnetićima mogu igrati u svojoj sobi, na tepihu, da ne morate razmišljati dali im je hladno.
Na ovoj dasci sam na gornjoj polovici napravila raspucalu površinu pomoću krekla i na to sam zalijepila salvetu. Na donjem dijelu sam stavila 3 sloja magnetne boje i kad se ona osušila prebojala sam akrilnom bojom. Nijansa je ista kao i preko krekla.
Nisam nanosila debeo sloj akrilne boje tako da ovdje možete vidjeti kako magnetna boja proviruje ispod akrilne boje.

Još vam samo ostaje da kupite magnetiće ili još bolje, napravite ih sami. Uživajte u izradi, Jasminka.

Broj komentara: 8:

  1. Hola me gusta como ha quedado
    Besos desde La Linea Mayte

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Jasminka, oduševljena sam ovim postom i tvojim detaljnim objašnjenjima, kao i primjerima kako to stvarno izgleda na tvojim divnim radovima. Sad mi je sve kristalno jasno :))) Odlična je ta magnetna boja i nisam ni slutila što se sve s njom može...jednom ću se okušati i u tome zahvaljujući tebi. Posebno mi se sviđa daska sa suncokretom!!!
    ...i zavidim ti što imaš u Osijeku Hobby Art...ja hoću u Koprivnici Chemaco, Hobby Art, Lumos...bilo koju od tih divnih hobby trgovina, jer ja imam samo Pgot koji nudi malo toga na izbor i skuplji su od zagrebačkih, a u Zagreb baš i ne idem često...
    Lijep pozdrav iz Podravine i pusa od mene :)
    Hvala na ovom postu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa baš je zanimljiva ova magnetna boja. Nisam znala da se može miješati s akrilnom, tj. preko nje bojati akrilna. Hvala ti što si svoje znanje podijela s nama i definitivno bacila "bubu u uho" :))

    OdgovoriIzbriši
  4. nisam ni ja znala da funkcionira ako se stavi akrilna preko nje:)).....baš si nešto sad mislim,mogla bih si jednu ploču-sliku napraviti i srediti dio nereda u mom radnom prostoru:))....
    pusa:))

    OdgovoriIzbriši
  5. stvarno je super :) mene još zanima može li se ta magnetna boja stavljati i na zid? Jer bi ja to klincima napravila iznad radnog stola.

    OdgovoriIzbriši
  6. Rado bih klincima obojila površinu zida kod radnog stola, npr. 50x60 cm, ali nisam sigurna koliko mi pakovanja boje treba za tako veliku površinu. Molim savjet, s obzirom da imate iskustva u radu s takvim bojama.
    Lijep pozdrav, Agnezija

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas super, moja mama nekada sa mojom tetom dolazi na tecajeve,a ovo mi se posebno svida jer ja sakupljam magnete,a imala sam magnetnu ploču ali mi se pokidala.A ovo je bas pravo rješenje,imam nekoliko pitanja:dali se magneti mogu drzati na tome i koliko dugo moze stojati ta ploča

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično, ja upravo namjeravam obojiti zid. Recite mi samo da li tu boju direktno nanosim na zid ili se miješa sa nečime? Puno biste mi pomogli! Isto pitanje i za boju za školsku ploču, ona se isto miješa ili? Može odgovor na monika_kirsic@yahoo.com Hvala Vam puno!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...