utorak, 17. kolovoza 2010.

RUNOVIĆI - BRODSKI STUPNIK

Volim raditi predmete za koje već unaprijed znam da će biti poklon meni dragim osobama. Tako je bilo i sa ove dvije okrugle daske. Poklonjene su jednom slavonsko-dalmatinskom bračnom paru.
Obje daske su rađene salvetnom tehnikom i to u shabby chic stilu. Na dalmatinskoj dasci su masline na koje sam stavila 3-D tekućinu da dobiju lagani trodimenzionalni efekt.


Na slavonskoj dasci je salveta sa motivom suncokreta. Salvetu sam obrubila zlatnom konturom za staklo i to tako da sam s njom nacrtala žito.

Ovdje su daske zajedno i nadam se da će se svidjeti budućim vlasnicima.

Broj komentara: 9:

  1. Prekrasno, jakoo lijepo Jasminka!
    Vidi se da si se trudila, bravo!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno na komentaru draga Jasminka!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. nemam riječi,ovo je savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako da im se ne svidi..ovo je Jasminka prekrasno..čujemo se i vidimo, pozdrav,Branka

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo, sigurna sam da će im se svidjeti, drago mi je da sam te upoznala i to preko meni drage vredne ruke. pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  6. i preko bloga kao igra, jer draga ima zaista vredne ruke, i zaista meni drage blogerice. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  7. dalmatinska salveta mi je jako draga i super si ju smjestila na shabby daščicu......ali slavonska mi je mrak.....imam tu salvetu i mada mi je lijepa nisam znala šta s njom.....da nacrtam klasove nije mi palo na pamet:)))......divno si ih skockala pa iako nemam slikarskog dara sad me vuče želja da i ja pokušam tako nešto:)))))....ipak sam ja odrasla uz žitna polja:)))))....
    pusa:)).....

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno Jasminka, sve si lijepo ukomponirala, shabby bas pase, meni osobno je ljepsa slavonska ( uopce nisam pristrasna, ha, ha) predobraaaa je:)
    Bravo, draga:)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasni tanjuri, a posebno mi se sviđa obrub od žita na slavonskom tanjuru - savršeni i lijepi pokloni :)))

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...