četvrtak, 31. ožujka 2011.

SLIČNO

Ova dva crijepa su slična, a opet različita. Rađeni su na MDF podlozi, istom salvetom i oba su rađena tehnikom trodimenzionalnosti. To su sličnosti. Razlika je u vrsti trodimenzionalnosti i u tehnici kojom je rađena podloga.
 Prvi crijep je rađen prozirnim 3-d. Podloga je rađena tehnicom pittorico.
 Ladice su isto trodimenzionalne, a ručkice su drvena perla.

 Ovako izgleda cijeli. Na gornjem dijelu crijepa može se i napisati nešto npr. dobrodošli ili mojoj mami i slično.
 Na drugom crijepu je trodimenzionalnost rađena pomoću modelir paste, ali samo na onom dijelu gdje je cvijeće. Pozadina je dorađena bitumenom koji je ovom crijepu dao starinski izgled. I ovdje su ladice i ručkice napravljene kao i na prvom crijepu.

 Ovako izgleda iz daljega.
 I to su moja dva crijepa, proljetni i jesenski.
Pozdrav svima, Jasminka.
p.s. tehnika kojom je napravljen prvi crijep uči se na tečaju u subotu. Ima još mjesta, stignete se prijaviti. Raspored tečajeva je s desne strane posta. Ako kliknete tamo gdje piše "Što se radi na tečajevima" , možete vidjeti fotografije predmeta koji se rade na pojedinom tečaju.

Broj komentara: 10:

  1. Prekrasni radovi Jasminka!
    Sunčani pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. ti si neiscrpan izvor ideja:)))...

    OdgovoriIzbriši
  3. Opet nešto predivno kod tebe, vrijednice jedna!!! Gledam ih i gledam i mislim si, bolji mi je jesenski, pa opet gledam, pa mi se više sviđa proljetni i na kraju sam zaključila da su mi oba dva jednako lijepa i oduševila si me raznolikim tehnikama kojima si dobile iste, a opet različite slike! Tvoj 3D je fenomenalan!
    Sunčan pozdrav :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršeni su, zadivljena, kao i obično!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni radovi!!! Oduševljena sam crijepovima!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja, kombinacija motiva i 3D je fantasticna:-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jasminka,možeš sjesti i dajem ti čistu peticu.Ideja je za odličan,a izvedba majstorska!

    OdgovoriIzbriši
  8. predivni radovi,ja sam vise za prvi sa pittoricom

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš mi se dopada,oduševljena sam.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...