nedjelja, 17. srpnja 2011.

HORTENZIJE

 Hortenzije su slikane tehnikom dekorativnog slikanja, na slikarskom platnu 30x40 cm, akrilnim bojama.
hortenzije-dekorativno slikanje
 Ta slika je poslužila kao predložak za tečaj slikanja hortenzija. Donja slika je rad jedne od polaznica tečaja. Polaznice prije nisu slikale, ali bez obzira na to, sve su kući odnijele prekrasne slike. Ostale radove možete pogledati ako kliknete ovdje http://skareikist.blogspot.com/ .  
Od sutra sam na godišnjem, tako da me nema u radnji, ali me slobodno možete kontaktirati na moj mobitel.
Lijep pozdrav svima. Jasminka

Broj komentara: 9:

  1. Super izgledaju!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. jako lijepo. bravo za sve polaznice!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja se nekad pitam jel ima nešto što ti ne znaš napraviti......horenzije izgledaju predobro:))..

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao prave su...prekrasne...nemam riječi...a bome i tvoja polaznica ih je savršeno naslikala, sve pohvale!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema što!Nema što ti ne znaš!Svaka ti čast,hortenzije su divne!

    OdgovoriIzbriši
  6. Bez teksta sam. Kako se učlaniti i postati dio tima koji je ovako dobar? Gdje mogu naći popis radionica? Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je vrsta slikanja koje se zove dekorativno slikanje i većinom je za dekoriranje uporabnih predmeta. Slikanje se uči na tečaju. Popis tečajeva bude s lijeve strane na postu, a možete se javiti na individualni tečaj na kojem možete učiti ovakvu vrstu slikanja. tečajevi se održavaju u Osijeku, Županijska 36.

      Izbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...