srijeda, 20. srpnja 2011.

KUTIJA ZA ALAT

Pronašla sam ovu kutiju za alat u garaži, zaboravljenu i zapuštenu.
 Odlučila sam ju malo preurediti. Akrilna boja, salveta, ljepilo za salvete.
 Rubove sam još doslikala listićima i pupoljcima makova.
 Sve sam još dodatno lakirala za zaštitu.
 I sad ponovno služi kao kutija za alat, samo što je to sad "moj alat".
makeover kutije za alat
Vani više nije tako vruće, što znači da sam započela hrpu novih stvari. Pozdravljam vas sve. Idem ja bojati. Jasminka

2 komentara:

  1. hehheheh, odoh dečku maznuti koju kutijicu za alat, prejaka ideja, jako dobro je ispalo :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo ti!!! Lijepo si je sredila i sad imaš svoju cvjetnu kutiju napunjenu potrebnim stvarčicama i to sve na jednom mjestu!
    Samo ti i dalje vrijedno bojaj i neka se kod tebe sve rascvjeta prije zime!
    Lp

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...