utorak, 29. svibnja 2012.

FOTOGRAFIJE S TEČAJA TEXARTA I TEČAJA SHABBY CHICA

Eto, slušam što mi govorite u trgovini i na tečajevima, i pokušavam poslušati savjete kad god mogu. Iako sam fotografije s tečaja objavila na Facebook stranici  trgovine Boje snova, požalile su mi se moje polaznice da je facebook ipak malo kompliciran za njih i da bi više voljele fotografije pogledati na mom blogu.  Ispravljam grešku i pokušat ću objavljivati paralelno na blogu i na facebooku.
Ovo su fotografije s tečaja texarta tj. decoupage tehnika u kombinaciji s tekstilom. Polaznice su stvarno vrhunski odradile posao.









 Nakon tečaja texarta na redu je bio tečaj shabby chica.
 Prepoznatljiva bjelina radova rađenih shabby tehnikom.



 Osim drvene slike ( koja može poslužiti kao vješalica za ključeve ) radili smo i ovakvu drvenu kutiju.



U četvrtak u 17 h se ponavlja tečaj shabby chica. Ima još mjesta za sve zainteresirane. Predbilježit se možete na moj broj 098518464 ili na broj radnje 031212091.
Pozdravljam vas sve. Jasminka

3 komentara:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...