nedjelja, 20. siječnja 2013.

RADOVI S TEČAJA

U subotu je održan prvi tečaj dekorativnog slikanja pejzaža. Samo dvije polaznice su već prije slikale tehnikom dekorativnog slikanja, a ostale polaznice su potpune početnice. Iako su slikale prema istom predlošku, svaka od tih slika je posebna na svoj način. Meni osobno su slike prekrasne, a vjerujem da će i vaši komentari to potvrditi. 
Marija

Milica

Ivana
 
 Anđa

 
Edita
 
Branka

Ines
Pozdrav svima, a posebno mojim polaznicama . Nadam se da su uživale u jučerašnjem slikanju. Jasminka

Broj komentara: 5:

  1. Malo je reći uživale... pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. predobre slikice... žao mi je da nisam bliže da i ja dođem na tečaj -.-

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo pregledavam slike i ponovno se divim, moja djeca i suprug su oduševljeni, slika se nalazi u kuhinji i svi ju gledamo, pozdrav Branka.


    OdgovoriIzbriši
  4. Evo danas sam tek uspijela pogledati slike koje ste objavili, i to mi je uljepsalo dan .U subotu je bilo jako zanimljivo na tečaju i jedva čekam novi.Jasminka Vama svaka čast na ogromnom strpljenju i nesebičnoj želji da svoje znanje podjelite s nama. Lijep pozdrav Vama i svim curama koje su bile na tečaju.Marija

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...